Dagen till Ära

Nu är man konfirmerad då, mässan gick faktiskt bättre än väntat och mitt solo blev uppskattat av många, tusen tack alla fina!

Nykonfirmerad, glad är jag. Riktigt plus är ju att solen kom fram just då, underbart!

När jag kom hem så fick jag blommor och blad, en jättefin, gul orkidé från mamma och en bukett blomster i olika nyanser av rosa, från farmor. Sedan åt vi lunch, lax, ärtor, romsås och kokt potatis, bland det bästa jag vet!

Kaffe och tårta! Mamma förverkligade en mjölk-o-glutenfri tårta som jag hade ritat i mina tankar, riktigt god! Ska nog lägga upp receptet nån gång här faktiskt.

Ett litet halsband från päronens kompisar familj, tackartackar!

En jättefin guldkedja från mormor, den var frå början min mormors mors halsband, häftigt! Så tack mormor, älskar det redan med hela mitt hjärta♥


Gåva från farmor, tack söta du♥

Jag vet att det är oartigt att favorisera gåvor, men följande är nog ändå den bästa.

YAAAAYYY!!! Jag har kämpat i över 5 års tid med att få tillstånd till att få ta hål, har alltid fått svaret att jag måste vara 18 från mina föräldrar. Men, nu så, äntligen! Snacka om minne för livet;)

Sedan så passade jag och pappa på att gå en vårpromenad innan solen försvann helt, vi vinkade av mormor & farmor och nu så ska jag bara vila. Imorn är det första dagen av PRAO, astaggad!
Syns imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0