Åre

Var ju i Åre över nyår, här kommer några bilder.

På tåget dit. Kakor, bullar och korsord fick slå ihjäl den 7 timmar långa tågresan.

Väl uppe i Åre så såg det ut såhär.

Utsikt från CopperHill när solen börjat tryta på eftermiddagen.

CopperHill, det ENORMA hotellet som ligger högt, högt upp nära Björnen.

Vi shoppade loss i Chokladfabriken och åt mig mätt på all "prova-på-all-vår-gratis-goda"-choklad.

Utsikt över VM8:an från vårat fönster, det vara bara att gå ut på altanen och ställa sig i liftkön.


Nyårsafton!
Min hand höll på att förfrysa när dessa bilder togs, haha.

Jag är helt KÄR i Åre och kommer garanterat att åka dit igen inom kort, har till och med fixat boende. Detsutom så kan jag stolt numera förkunna att jag kan...ÅKA SKIDOR! i de snälla backarna då, men det är ett steg i rätt riktning och övning ger färdighet.

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Åhhhh, ÅREEEEEE! :D

2012-01-09 @ 20:46:46
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0