Vi bryr oss

Tjatja! Har nyss kommit hem från en lång skoldag. Jättetråkigt med det här gråa vädret, jag önskade mig dock lite åska, men jag tror inte riktigt att Gud hörde mig, jag som älskar åska. Vet inte riktigt varför, det är bara så mysigt.

Aja, Mickan och jag lämnade in pengarna t klasskassannu på eftermiddagen t vår lärare och hon frågade mig om jag driker mycket. Ehmm...? Det visade sig iaf efter att jag berättat om mina vanor att jag drack VÄLDIGT lite. Hon tyckte nämligen att jag sett så dyster och trött ut på sista tiden. Aja, vi fick iaf ett varsitt supergott äpple att tugga på på vägen, jag har en så himla grym lärare.

Nu blir det te i mängder för att få i mig mer vatten. Ikväll är det kör rep. igen och jag har en massa grejjor jag måste fixa inför studenten, så vi ses!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0