Lite halv B


Sommar, du vackra sommar. Har haft en riktigt varm dag i skolan idag och allt rullade väl på som vanligt. Drog sedan till kören och på vägen hem så blev jag riktigt sugen på att grilla. Ja, så sagt och gjort gjorde jag grillspett med diverse grönsaker och annat gott som fanns i våra gömmor hemma. Blev jättegott! Imorgon är det operation dagsverke, så jag är ledig hela dagen. Jag måste dock kratta, göra studentkort, plugga och gå på en jättelång kör repetion inför den stora gudstjänsten på söndag. Geezuz, vad tiden går.

Haha, jag i lördags på körlägret. Det var maskerad, så vad gör man inte liksom. Jag skulle iaf föreställa ett gosedjur, syns det?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0