Back

Aloha! Är nu tillbaka från en lång helg på landet, sköntsköntskönt med lite asfalt. Vilken gottishelg det har varit, känns som att allt jag har gjort är att ha ätit. Men självklart har jag ju gjort mer än det, hoppas jag iaf. Nä ,men jag skrev färdigt mitt engelskatal, pluggat lite matte, murat och jag har läst väldigt mycktet. Så nu är jag riktigt stolt då jag har lagat all mat under hela helgen och till middag nu ikväll blev det Moussaka, jättegott blev det för övrigt!

Nu har jag massvis med saker att ta i tu med, så sov gött sweeties!
...

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Sv: När jag inte har ont i huvudet så mår jag bra. :)

2011-05-23 @ 11:50:16
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0