Taggad gottegris

Imorgon så kmr brorsan hit till landet, saknar honom lite faktiskt. Men han kmr hit för att hela vår familj på fyra medlemmar ska åka ned till Hälsingborg för att se på teater, hälsa på släkten, äta glass, äta enorma hotellfrukostar och sedan så åker vi upp mot Göteborg för att gå på Gekås(haha), turista i Göteborg, träffa släkt och höjdpunkten, gå på Liseberg en hel kväll men Amanda!

Jag är sjukt taggad inför den här resan, jag längtar verkligen. Så hela morgondagen ska jag på något sätt bara tvinga tiden att gå fortare, haha.

Lite rörigt, haha. Resan är väldigt kort i år om man jämnför med föregående år. Den 9:onde så är det ju shopping hela dagen, Liseberg hela kvällen och sedan så åker hela familjen till landet igen med Amanda på natten. Ska bli jättekul, så nu hoppas jag bara på trevligt väder hela den här veckan.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0