Projekt

Nu har jag bestämt mig att jag ska börja med lite olika projekt här i livet.
Till och börja med ska jag börja snåla in och tjäna mina egna pengar.
Sedan så ska jag nog bli vegetarian i sisådär en vecka(haha), nä men bara för att det är gott och nyttigt liksom, sedan får vi se om jag fortsätter efter det.
Mitt tredje projekt ska nog bli att ta mer ansvar.
Mitt fjärde projekt blir att ringa/prata med farmor oftare.
Sedan kan jag ju adda ett litet på sidan om projekt,
vilket är att börja skriva mer samt läsa.

Ja, frågar du mig så tycker jag att det låter riktigt bra om jag lyckas, haha. Men vi får se hur det går, den som lever får se vet ni.

Äggfrukost idag, tyckte att den var en hyffsat passande bild till inlägget, eller nä, det gjorde jag inte. Tycker bara om ägg, de liksom säger "We Make It Work", vilket de gör. Mina små turbringare.

Jag har då allt mina egna ideér om saker och ting.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0