Kvällen

Vi var ju iväg för att äta en riktigt god resturangmiddag denna kväll och nog var den god! Helt fantastisk mat hade de verkligen.

Vi bestämde oss för att sitta utomhus denna ljumna kväll, så detta blev min utsikt. Ett riktigt bra val om ni frågar mig.

Förrätten bestod av en hejdundrande god tomatsoppa, helt klart den godaste jag någonsin har ätit. Hemligheten var att den var gjord på ugnsbakade tomater stod det. Det tror jag också, men jag tror att det fanns tre hemligheter bakom denna soppa. 1. Ugnsbakade tomater. 2. MYCKET välsmakande buljong 3. Hemliga kryddor
hehe

Då har vi alltså lyckats äta oss fram till varmrätten, i detta fall så var det gös. En utav de godaste fiskarna, och jag har ändå ätit väldigt mycket fisk genom min få år som människa. Kokt fänkål, kokt potatis och en smaskig vitvinssås, mums!

Nog märks det att kocken fått en silvermedalj allt, riktigt lyckad kväll i matväg. Ett hett tips för er som vill bränna pengar på god mat, besök Julitta Gård.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0