Invigning

Min pappa och min storebror byggde klart vår brygga igår och idag så tänkte vi fira detta med en liten invigning. Så jag och päronen stack in till stan för att handla lite god festmat. De köpte ingredienser för två rejäla räkmackor medan jag tycker att festmat är sånt som man inte gör själv, eftersom att jag i stort sätt gör allt själv så blir det liksom lyxigare med fast food, haha.


Naturligtvis så blev det fast food från Chop Chop. Det finns faktiskt bara en ända Chop Chop i hela Sverige och den finns här i Eskilstuna. De serverar asiatisk mat, så som Yakunikku, vårrullar, tofu, orange chicken etc. Maten är jättegod och det är gratis påfyllning av dricka i mängder, haha. Älskar Chop Chop och deras goda mat!

Så detta är riktig festmat för mig. Vi köpte drive in för att vi skulle kunna käka på bryggan tillsammans och njuta lite utav utsikten.

Denna gång beställde jag Tofu Vegetables med nudlar och cola, fick en lyckokaka på köpet också av killen i kassan, så himla gulligt.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0