Home Sweet Home

Sitter nu och bloggar från mitt regna stockholm igen, känns skönt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta en vetedeg som jag nu snart ska baka ut till bullar. Det blir både kanelbullar, Toscabullar och Elsabullar. Elsabullarna ska få bli ett litet expriment, de ska innehålla min hemgjorda blåbärsmarmelad och ska toppas med lite mandelspån, jag tror på en succé om jag ska vara helt ärlig.

Senaste bullarna jag gjorde var dessa. Herregud, det måste ha varit ngn gång i Januari, tiden bara rinner iväg. I dem så hade jag äpple och riven mandelmassa vilket var fasligt gott.

Brorsan och hans flickvän är hemma, så jag tänkte bjuda på ett riktigt bullkalas nere hos farmor. Då slipper hon behöva gå så mycket och detsutom så får jag trösta henne lite med uppiggande komplimanger, och självklart med lite bullar.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0