Himmel

De senaste dagarna har bestått av att bunkra upp med blåbär faktiskt, vilket är anledningen till att bloggingen varit lite...sådär. Skogen är ju full med blåa bär och inget ska få gå till spillo när jag nu har det asbolut BÄSTA receptet på blåbärmarmelad. Min egen blåbärmarmelad, efter eget recept. Det är så gott, så gott, helt otroligt vad man kan åstadkomma.

Recptet förblir hemligt, för detta är alldeles för gott för att en egoist som jag skulle kunna tänka mig att dela med mig av receptet, hehe.

Nu ska jag bunkra upp med ännu mer blåbär, som jag sedan kan frysa och sedan under året som går, koka mer marmelad när burken har tömts.
Mumsimums!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0