Gårdagens Hårburr

Hade lite tid över igår innan teatern, så rastlös som jag är så tog jag insiativet till att locka håret och se till så att min fula klippning inte syntes, haha.

Ett lockigt litet prinsessburr blev det allt.

Fotade denna rosen imorse på morgonpromenaden, rosor är så himla vackra och just den här färgen fick mig nästan att bli ett med marken, finfinfin blomma, hihi.

Jag älskar att  förgylla vardagen med lite saker man blir lycklig av. Som tex att locka håret lite spontant elr måla tånaglarna i multifärger så att det ser ut som att en MyLittle Pony har varit framme och målat regnbågar, elr varför inte bara tända en cupcakeljus och njuta av chokladdoften som sprider sig runt en. Sådant gör jag, kanske svävar iväg på ett litet moln för ofta också nu när jag tänker efter...

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0