Bullbak

När jag var hemma igår så passade jag som sagt på att baka en stor uppsättning bullar som blev rysligt goda!

Högst upp har vi Toscabullar, fyllda med hemmagjord mandelmassa. I mitten har vi Elsabullarna, fyllda med min hemmagjorda blåbärsmarmelad toppade med rårörsocker och mandelspån. Längst ned så haver vi mina sötnosar, kanelbullar med pärlsocker ovanpå.

Världens, absolut godaste, kanelbullar. Jag tror att jag tryckte i mig hela två st sådana här stora godingar och jag ångrar inte en ända tugga, så förödande goda!

Jag tyckte personligen bäst om kanelbullarna, min mamma tyckte bäst om Elsabullarna, min farmor tyckte allra bäst om Toscabullarna, så jag måste säga att det blev väldigt lyckat då alla hittade sin favorit.

Nästa gång ska jag nog göra kanelbullar, äpple och mandelmassebullar samt vaniljbullar tror jag. Det blir nog minst lika lyckat och gott som gårdagens bullfrossa.
Kakfatet fyndade jag på någon outlet för ca en månad sedan, fungerar jättebra och är lätt att diska. Finns att köpa på IKEA tror jag faktiskt.
...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har märkt på senare tid att du har gått ner mycket i vikt och undrar hur du lyckas eftersom du ju äter rätt mycket onyttiga saker. Jag vill också gå ner i vikt, så jag undrar om du kan göra ett inlägg om hur du tränar, om du går på någon speciell diet osv. Tacksam för svar!



Ps. Din blogg är fett fiiin! <3

2011-07-22 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0