Again

Jag börjar bli riktigt sugen på att ta upp min bakningshobby igen. Jag bakade ju jättemycket, hela tiden för ca ett års sedan. Drömmen vore ju att få ha kafferep varje söndag och bjuda på allt från amerikanska bakverk som cupcakes, cake pops och cheesecakes till franska macrons, chokladtårtor och svenska bullar i olika smaker. Hihi, jag är en riktig gottegris!

Cake pops dekorerade som söta får.

Jag har ju alla verktyg en riktigt konditor använder hemma etersom att min mamma haft ett stort intresse för matlagning i hela sitt liv och därför samlat på sig en del under åren. Så det är bara att sätta igång så fort jag kommer hem till sthlm igen, då fasen, då ska jag baka!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0