Yesterday

Hallå där! Igår hade min kompis och jag förberett inför ett överaskningsparty åt vår lilla fjortis som fyllde år i tisdags.Jag har ju hållt på med mitt så kallade "hemliga projekt" och det hemliga projektet var en utav(enligt mig..;)själva festens höjdpunkter.Tadaaa!


En gris-pinata!!! Hur coolt är inte det liksom.Jag gjorde den helt själv utav papé mache,lite färg,godis så klart,fotboll,fryskartong och silkespapper.Det är nog inte många som fattar,men vi döpte honom till Einar och jag kan nu förkunna att Grisen Einar är död och uppäten.Han blev ganska så misshandlad innan sin död,host host. Haha,men vi hade jättekul och jag hoppas verkligen att Amanda uppskattade allt vårat hårda arbete.

Grattis gumman!<33
XOXO

Kommentarer
Postat av: L

vadå så ni slog ihjäl vidar? haha

2011-01-30 @ 17:05:55
Postat av: Sakura

Stakars söta grisen Einar ;) Han VAR kätte söt

2011-01-31 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0