På fylla

Alltså om jag någonsin blir full,är det nog så här jag kommer att bete mig.Jag är så sjukt trött så att jag beter mig helt hög,helt hög.Jag går in i saker,skrattar som en galen doktor och leker att jag är ett flygplan.Jag gör parodi på double rainbow killen,skäller på mamma för att jag inte får äta paj till middag och skriver ett blogginlägg till bloggen,jag kokar broccoli,gör bakpotatis i mikron,ramlar i trappan och jag har precis blivit botad av den magiska drycken som innehåller den magiska ingridiensen.Koffein.tack gud för kaffet!^^ XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni

Sv; Mord i Lonis stall ja,,, :sss As läskigt!

Men brand var inte i Lonis stall. De va mitt förra medryttarstall. Hela stallet brann ner.

2011-01-10 @ 17:19:40
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0