New

Hallå där! Idag så har min kära broder installerat,believe it or not,7.1 ljud! Snap.Han fick en fatass förstärkare i julklapp och sedan köpte han nya högtalare till det.Så nu har han bytt ut fem st gamla högtalare mot 5 st nya.Eftersom att han vill ha bästa bioljudet nånsin så satte han dit två av de gamla högtalarna längst bak i rummet,bara för att få ännu grymmare ljud.Så jag tror nog at jag spenderade någon timme till att stå och dansa i vardagsrummet samtidigt som jag hörde basens höga ljud.Asså gud vilket ljud! Värsta adrenalinruschen man får av det.Så alla ni som har hört brorsans högtalarsystem till datorn och tycket det var bra ljud.Den basen kan gå och slänga sig i väggen,vi har en ny,dubbelt så stor bas till vardagsrummet!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0