New day

Hej på er! Jag börjar verkligen vilja sova otroligt mycket nu mera.Jag gick och la mig runt 12 och jag ville så hemskt gärna gå upp vid 9,men självklart så orkade jag ju inte det. Så jag satte ett nytt alarm för en halvtimme senare,men jag ville verkligen inte gå upp! Jag förstår inte,jag lyckades iaf ta mig upp till fem i 10.Jag får väl helt enkelt gå och lägga mig tidigare om jag ska kunna gå i skolan på måndag.

Idag blir det nog faktiskt en shoppingrunda med pappa om jag har tur eller en fika med honom och brorsan iaf.Det är ju en röd dag idag så han har ledigt,liksom de flesta arbetande människor.Jag återkommer med tydligare rapporter;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0