Bakar brownies

Jaha,då blir det bak ikväll då också.Hihi,tog precis ut formen ur ugnen och denna gång blev det brownies.Från scratch,slå det du! De ska svalna nu och sedan får vi se om det blir någon garnering.En ganska tråkig fredgakväll,denna.Det finns ingen film att titta på.Brorsan plockade sönder hela datorn för att sätta in en ny hårdisk och han har nu plockat tillbaka allting så att den ser precis likadan ut som innan.Men nu till filmproblemet,han ska ju kopiera alla filmer dokument osv. nu och det tar ett tag.Det är bara 8 timmar kvar nu,om man nu ser det positivt.Det blir ingen film ikväll,men nu kan jag ju sitta och spela in mina "prata med mig själv stunder"med den nya kameran.Haha,jag skrattar alltid åt mina egna skämt;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0