Är i målbrottet

Hallå där! Kom precis hem ifrån kyrkan där jag sjungit inför en människa som håller i en ungdomskör.Hon skulle placera mig i en lämplig kör,då vi anmält mig till att gå i kör(vi=familjen).Det ska bli jättekul,är dock yngst i min kör och en riktig amatör i jämnförelse till de andra som gått där i flera år.Men man måste ju börja någon gång,eller hur?
Men en liten rolig sak är att hon sa att jag är i målbrottet.Jaha.Men det är väl trevligt.Haha,alla går igenom målbrottet i min ålder,både killar och tjejer,det är bara det att tjejers röst hörs det inte så myckket skillnad på under perioden.Men ibland om man sjunger så kan man helt plötsligt få slut på luft och måste andas.Herregud vad glad jag blev över att få reda på varför detta händer.

Jag har alltid gillat kyrkor,det känns så himla trevligt på ngt sätt,mysigt.Men innan jag läste Sune så var jag sjukt rädd för kyrkor.Haha,kyrkan är ju "Glädjens hus" så där kan man få skratta och låta hur mycket man vill,haha^^
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0