Refreshing isn't it?

Hallå! Har varit på en långpromenad med mamma nu på morgonen och vi pratade om massor av intressanta saker jag inte visste.Jättemysigt!Jag har också börjat teckna lite på en ny teckning,det ser ganska så ljust ut för att den faktiskt ska bli bra,så det är ju alltid trevligt att veta.Men nu blir det lunch,sedan läxor ftw.Om jag hinner så kanske jag kommer börja pyssla ihop lite Alla Hjärtans Dag kort till varje familjemedlem,hihi;)

Mina fina träd,stannar alltid vid de här träden när jag är ute och går rundan med mamma.De har ju utsikt över hela stockholm,små lyckoostar.Btw,vad tycker ni om den nya bakgrunden? LIte vårigare liksom,ska ta bort snön som faller om ett tag också,men inte riktigt än.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0