Klaga går att göra på allt


Whazzzzzuppp? Haha,är på jättebra humör idag.Efter pratet igår känns det lite enklare på ngt sätt att umgås.Så idag har vi haft ämnen som man knappt behövde anstränga sig ett dugg på.Vi har även börjat med sexualkunskap och samlevnad i biologin,vilket var väldigt roligt tyckte killarna.Haha,ganska så förutsägbart sedan hade jag värsta paniken över svenskan då jag inte hade med mig min saga som vi skulle läsa upp för treorna idag.Så pappa mailade den till mig och precis i sista sekund kom mailet.Tack pappa!

Nu har även mormor även anlänt för att fira brorsan ikväll och klagomålen har redan börjat strömma in.Mamma gör likaså,hon förändras då hon har sin mamma runt omkring sig,känns som julafton.Härliga släkten asså;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni (www.eveloni.blogg.se)

Den tårtan såg god ut ;)

2011-02-18 @ 21:20:23
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0