FredaG

Den här kvällen har jag spenderat tillsammans med heeeeela familjen och firat ledigheten.Mamma hade till och med köpt riktigt lyxiga chokladpraliner till kaffet och jag måste säga att våra diskutioner runt matbordet är väldigt intressanta.Haha,helt sjukt.

Lite utav maten,det fanns mycket mer,eller snarare,det finns mycket mer fortfarande.Pappsen bestämde sig tydlligen för att köpa en egen stationär dator igår,så idag anlände den här hemma.Så här stökigt ser det ut just nu i vardagsrummet:

Han köpte en skärm,mus och ett headset också.


Jag har gjort mallar till en enkel t-shirt modell också.Inte mycket för världen,men det är en början.
Nu är det sängen nästa och jag önskar er alla fina en god natts sömn.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0