Bloggar från min nya dator

Oj.När brorsan sa att den här datorn var bra,trodde jag inte att den var så HÄR bra.Det kommer dock ta ett litet tag innan jag vänjer mig vid det hrä skrivbordet,lite annorlunda än vad jag är van vid.Han installerade Bad Company 2 på den också bara för att visa hur bra den är.Bad company 2 är en utav de mest krävande spelen som finns just nu,och jag måste säga att min nya lilla ögonsten klarade av det briljant.Hihi,älskar designen och bara hur grym den är.Jag kan inte "dator-termer" så jag kan ju bara säga att den är precis i min stil.Så,nu så ska jag spela Sims 3(så jag har längtat!)med bra garfik utan att det laggar ett dugg,yes!

haha,random bild;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0