Dagen i bilder

Har hänt mycket idag och jag har varit så duktig så och fotat massor, varsågoda!


Lucka nr 23, i den befann sig...

...En trisslott! Who would have guessed? Självklart vann jag inget, men roligt är det att få skrapa.

Jag tog fram julstrumpan, hoppas på en julklapp i natt, en tidning och en mandarin kanske? Det får man ju liksom bara inte i julstrumpan varje år, speciellt då jag INTE var med och valde tidning.

Pyntade pepparkakor till hallen.

Jag gjorde en blomsteruppsättning som ska få sällskap av både Janssons Frestelse, sillsallad och annat gott.


Pyntade i hallen.

Jag slog in julklappar.

Tog in julgranen, på den alldeles nyfunna julgransmattan som jag hittade på vinden, strök den även innan den intog sin rätta plats under julgransfoten.

Jag pyntade den.

Jag la dit mina julklappar som jag ska ge bort imorgon, 14 st är inte dåligt. En julklapp representerar ett år av mitt liv, så ett tack för varje år till mina nära och kära helt enkelt.

Julskinkan

Janssons Frestelse

Mamma gör saffransbiscotti.

Nu är det bara julgröten, glöggbesök hos farmor, ta upp grejor på vinden, byta lakan och ätandet av julskinkan kvar! Yes, imorgon är det julspels konsert som jag ska medverka i, jullunchen, tomten, pappas tomtejobb som jag hjälpt till med, julklappar och mitt godisförbud upphör!

God Jul mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0