Tillbaka till Texten

Hej! Min föräldrar åkte imorse till landet, så nu är det bara jag och min jättesjuka broder kvar här hemma. Jag gick dock inte upp för än kvart över tolv och åt en portion gröt till brunch,haha. Sedan dess har allt känts så tyst och lugnt, så jag plockade upp en bok som jag fått av min svenska lärare och nu har jag nog läst i typ 2 timmar. Känns jätteskönt att läsa igen, hade helt glömt bort känslan att läsa en bra bok. Jättebra bok verkligen, men nu ska jag nog fixa lite krubb åt brorsan och sedan så blir det en film tillsammans med honom.

Första uppsatsen jag någonsin lämnat in till min nya svenska lärare, jag fick tillbaka den igår, blev så himla glad att jag gjort ett bra intryck:)
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0