Skam, hat, han, jag


Hello!

Kom just hem från en vanlig skoltidsonsdag och fick reda på att min mamma kommer att fåå ha kvar sitt jobb, yaaayy!! Så detta ska firas ikväll med någon god mat och hon har lovat mig vilken mat jag än önskar. Vad väljer man då? Har ett jätteproblem just nu, antingen typ:
♥Operakällans mat
♥Sushi
♥Thaimat
♥Pizza/kebab
♥Att jag gör en riktig brakmåltid
♥Alla andra maträtter som finns i världen:S

Är det någon som har en god måltid att tipsa om? Snälla berätta för mig, vill ju välja precis rätt måltid nu när jag har chansen!Haha

Sushi kanske, eller..?

Btw, jag fick 34 utav 34 och MVG på mitt svenskaprov, jag är så grym! Haha, *skryt*..
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0