Sjöpaviljongen

Hello!
Kom precis hem efter en lång skoldag och tog en cola. Nu måste jag packa det sista till hajken som är i helgen,ska vara  i kåken kl 17.30,hur jag nu ska lyckas hinna med det? Jaja, måste köpa godis också som nödproviant(haha)och hinna äta.

Igår var jag ju och firade en massa saker med familjen på en resturang där maten var jättegod! Jag hade dock set lite mer grönsaker till varmrätten,men äsch, gott var det.

Varmrätten: Bräckt oxfilé mmed persiljestuvad potatis och scharlottenlök inklusive hemmagjord senap.

Favoriten precis på rätt sätt

Efterrätten: Typ jättegoda rabarber med kaksmulor och vaniljglass och lite annat göttis.

Men det är ju klart att man dricker latte till:)
Nu blir det stress

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0