Gårdagen

Hello!

Igår så stack jag och en kompis iväg in till stan i regnet i jakten efter ett par skitsnygga leggings i storlkek 34 på H&M. Helt ärligt. Vi var på alla H&M i innerstan och hittade inga i storlek 34! Aja, men det var en rolig dag måste jag säga. Hehe, men sen på väg hem så var det helt knakfullt med människor utanför T-centralen. Fredrik Reineldt var där! Moderaterna skulle typ hålla tal eller nåt så de hade typ spärrat av en liten bit till och med. Polisen var där och självklart alla människor med varsitt paraply uppfällt ovanför deras huvuden. Så vi gjorde vårt bäst för att komma fram, men gick sedan över till andra sidan vägen efter att ha rusat förbi massa bilar som stod stilla pga rödljuset. Hihi, men det var kul:)

Senare kom en annan kompis hem till mig och vi bakade brownies och tittade på film. Mysigt!♥


Provade massa skor, fast dessa är redan mina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0