Hur man ökar sin läsarstatistik

Tjoho igen!

Kom på värsta bästa grejen för ett tag sen när det gäller bloggar. Ni vet bloggportalen? Där söker man ju efter en massa saker som man vill hitta i olika bloggar. Skriver man då ned de mest sökta orden så borde man ju få sjukt många besökare.Right?

Vi provar, men jag tänker dock inte skriva ned typ de som är allra mest sökta orden som-inte så konstigt-är typ sex och trosor och sådant. Men nu skrev jag ju det. Fan. Men dock i ett annat syfte. Haha,ok,here we go!

gratissaker.com
gummistövlar   (?)
stövlar
dubbelmackan (är väl antagligen sexrelaterat oxå...)
Blondinbella
Sverigedemokraterna
dennis m
glasögon
skavlan
mode
kryckor (?)
depression
bantning
stay-ups
idol
kristinehamn

Jag ser detta som ett expriment,vi får se om jag har rätt-man kan ju iaf hoppas^^


Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0