U 2 really deserve each other,a perfect match


Sorry guys,jag har inte uppdaterat bloggen på jättelänge.Anledningen är att min datorladdare är död. Totalt utbränd. Vilket gör att jag inte sitter framför datorn lika många timmar som annars.

Åt sushi ikväll med mammsen och pappsen,var så himla längesedan,så det var efterlängtat.Skoldagen var lång och segade sig fram som en snigel,men tack vare min underbara vänner så blev det än rolig-lång dag. Har gått omkring i huset med ett stort leende på läpparna och i stort sätt bara tänkt på alla underbara stunder i mitt liv. Är riktigt glad.Skulle vilja svära,men att skriva det skulle ge mig problem i framtiden.If u know what I mean? Guess not.

Hihi,älskar er<3


Sweet as sugar
XOXO

 


Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar din rubrik. Även om jag inte är helt säker på vilka du syftar på.. ♥

2010-11-20 @ 13:05:35
URL: http://lisahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0