Mycket

Hi again! Har gjort massor idag:
1.Gick till skolan
2.Slutade 12.00
3.Gick hem och träffade mamma på vägen som var på väg till Skärholmen.
4.Följde med till Skärholmen
5.Var där i 2 h och informerade mamma vad jag vill ha i julklapp.Köpte även en ny concealer,väldigt efterlängtad kan jag säga.
6.Åkte hem
7. Slog in julklappar
8. Fick panik över vad vi ska äta till middag,så jag slängde ihop en kassler&tomat-paj
9.Åt
10. Såg grannen åka pulka på deras tomt så jag joinade.
11.Åkte pulka!
12.En frusen liten jag gick in kl 20.00 för att göra matteläxa
13.Gjorde mmatteläxan och allt i matten som jag ligger efter med. Mycket...
14.Skrev ett inlägg på bloggen

Jag känner mig väldigt stressad,trots att detta bara var en dag. Andra människor har det så här varje dag,hur orkar ni? Superhjältar asså.Phuu,ska varva ned med att uppdatera mig om vad som hänt under dagen i bloggatmosfären(stavning?). +lite youtube videos också,hihi^^

 


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0