In to the sky,u and I

Hela familjen hjälpte varandra med att sätta fram de sjuarmade julstakarna och julstjärnorna förutom mammsen som mått dåligt hela dagen och tillbringat halva dagen framför toaletten.Stackare:( Men nu så lyser det hemtrevligt i nästan alla fönster här hemma.Ännu mysigare blir stämningen när man tittar på snön utanför.Sorligt nog så måste jag tyvärr fortsätta med lite matteuppgifter som jag inte gjort.Sorgligt nog,sorgligt nog...;)

Hihi,första advent imorn! Farmor kommer hit och fikar på förmiddagen,sen är det tillbaka till julmarknaden nån timme.Lovade min ledare^^Annars är jag ledig,nån som vill göra nåt kul? Typ kolla på NK:s fönsterskyltnningar?:)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0