Det ger sig

Hello,hello! Kom hem från scouterna kvart i tio så jag har bara hunnit packa ihop gympakläderna till morgondagen och tagit bort sminket.På tal om imorgon,jag slutar kl 12.00! Det blir ingen NO-lektion imorn,så vi har  bara 3 lektioner.Underbart! Har ställt upp på att hjälpa scouterna med scouternas julmarknad i helgen. Ska bli grymt kul att få gå omkring i flätor och tomteluva i en hel dag. Hihi,måste verkligen gå och lägga mig snart så att jag orkar gå upp 06.45. Börjar åtta,så,ja,det suger. Men allt annat är super,så jag lycklig. Trots min förkylning och min hesa röst.:)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Vegardlinn

Thanks, keep up the good work.

2011-06-08 @ 10:03:40
URL: http://vegardlinn.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0