Teenager

Oj vilken dag detta har varit och är! Blev uppvaktad på morgonen och jag har fått så sjukt många kramar och gratulationer i skolan! Jag slutade kl 15.20 och så fort som jag kom hem så pratade jag med mamma i telefon och I was off to Gamla stan.Vi skulle nämligen byta ut mössan som jag fick i ett paket på morgonen mot något annat i min lilla favvobutik.Det blev tro det eller ej...

...ett EDHARDY LINNE!!!! Omg,är helt förälskad i det här linnet.Typ hela baksidan av det täcks av ett stort lejon med stenar på.Rosen på framsida och alla döskallar,gosh,Så snyggt! Jag fick även nu ikväll en 500-lapp av min söta och underbara farmor.Sedan under dagen fick jag massor av kramar som jag önskat mig och av en kompis så fick jag:

Ett jätttefint ritblock i bästa kvalité och ett sjukt snyggt rött läppstift.Älskar det,det glittrar inte så mycket vilket jag tycker är fint.Så tack,tack,tack allihopa som har gjort den här dagen fantastisk för mig!<3

Ni är alla underbara!♥

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilket snyggt linne!!! Ska du ha på dig det i morron?;p

2010-12-03 @ 21:31:06
Postat av: Grimsa

Japp,kommer se såååå sexig ut;)

2010-12-03 @ 21:46:06
URL: http://grimsa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Yaaay jag skrev på armen ! :D

2010-12-05 @ 11:54:53
URL: http://lisahillevi.blogg.se/
Postat av: Grimsa

Yes,u did^^

2010-12-06 @ 11:03:44
URL: http://grimsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0