Sovit gott?

Godmorgon! Jag är på väldigt bra humör idag och ja,jag vaknade nyss.Frukosten blev en ny upplevlese,då mjölken var slut drack jag julmust istället.Notera,med sugrör,man vill ju inte förstöra tänderna direkt.
Hahaha
Idag så ska jag ägna min tid åt att göra 6 st tårtor och att gå på middag hos farmor.Jag fasar lite inför middagen.Hon brukar alltid bjuda på alldeles för mycket mat med alldeles för mycket smör och grädde i,men gosh vad gott det smakar! Jag ska försöka att hålla mig ifrån godiset och bakelserna och chokladen och chipsen och ostbågarna och bullarna som hon insisterar att bjuda på och hon ger sig inte i första taget.Tyck synd om mig.Haha^^

Random bild på mitt öga.
Ska ni också tjocka i er mat denna dag hos era farmödrar?Speciellt idag då ni just gått ner några kilo.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0