Slaviskt

Tjoooooohoo! Har just ätit middag och ska mycket snart inleda det fruktansvärt svårt och hemska övandet på mina läxor.Så dramatiskt.Haha,på torsdag kl 20.00(som alltid)så släpps TheAnaGinaShow på svtplay,vilket jag varje vecka följer slaviskt.Asroligt och alltid så roligt att se alla gäster.Och just den här veckan kommer faktikst en utav min förebilder vara där som gäst.Kitty Ljutbring.Världens coolaste,och som verkligen har sin egna stil.Längtar till imorn,men ännu mer till på fredag.Gissa varför? it's my BIRTHDAY y'all!!XDXD

MOhaha,no more f12 här inte;)

Btw,hata att vissa youtube-användare inte vill att andra ska kunna "bädda in" klippen.Jag vill ju del med mig med alla asbra låtar jag lyssnar på:(

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0