Pussi puss missie mjaou kissie cow

Tjoho! Mamma har ockupperat(stavning?)vardagsrummet,så ingen Kaspar i Nudådalen för brorsan och mig.Tråkigt:(Men matten är avklarad,så nu är det bara lite franska kvar.Vilket kanske inte är världens underbaraste,men jag har tagit ett mycket välförtjänat bad och nu känns allt mycket ljusare.Tänk att vatten och "tvål" kan göra en så glad.Haha^^

Jag är inte helt säker,men jag tror att någonstans där i röken i lördags så ingick vi en pakt att vi skulle ha värsta push-up bhåar imorgon och urringning.Inte helt säker,haha,men jag tror inte att man skulle se särskilt stor skillnad på mig om jag har det.Brukar ha ganska djup urringning varje dag,förutom de enstaka dagar jag mysar in mig i en polo.Åh,längtar faktiskt lite efter skolan.Inte franskan eller matten,men kompisarna.Så vi ses väl imorn då♥
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0