Mormor

Hej igen mina vackra! Min mormor fyller år den 30:nde december och just i år fyller hon 75.Så grattis! Men,det betyder att vi måste åka iväg i över morgon till kusinerna i Linköping,yaaaaayyyyyyy!!! De är så himla sköna,så det ska bli trevligt.Vi ska nämligen fixa en 75-års fest till mormor(vi=morbror,moster och mamma+alla oss barn)så att alla hennes vänner kan komma och gratta henne.Ska bli jättetrevligt och jag och mamma har fått i uppdrag att göra tårtorna,vilket moi är bäst på.Faktiskt,believe it or not,jag är bäst.

Så nu har jag börjat fundera.Ska jag hålla tal? Jag och min mormor har en väldigt stark reltion till varandra och umgås väldigt ofta.Om jag håller tal,så blir det mitt första,någonsin.Scared face.Mina föräldrar vill att jag ska sjjunga också,som grädde på moset.Har inte riktigt sjungit in public before.Scared face again. Vi får se,jag kan ju alltid skriva ett tal iaf.Vad tycker ni?

Var vänlig och läs ovanstående text,det är liksom meningen med en blogg.Glöm inte att läsa!:)
Bildtext:Hehe....freaky.That's me,men y'all visste väl redan det,freak as I am;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0