Julklappar

Jag tänkte lägga upp lite bilder på mina julklappar.Dum som jag är så kan jag inte fota allt tillsammans,utan nu tar vi det bild för bild.Håll ut.

Jag fick en liten Lancome-låda med parfym,mascara,cleanser och en återfuktande kräm.I♥Lancome.

En Ed Hardy t-shirt som är till för att idrotta i.Haha,idrotta,jag? Vilket skämt.Jag lär nog ha den som ett vanligt klädesplagg,Ed Hardy är för fint för att idrotta i.No offence till alla idrottare.

Jag bytte ju min lancome-borste,så sminket ni ser är den.Om ni fattar.Resten har jag köpt för julklappspengarna,inte alla pengarna dock,men en del.

Jag fick Spotify Premium av brorsan,tack,tack!Sedan fick jag lite pengar av farmor,min älskade farmor.

Hårnålar,alla jag haft har gått sönder,så jag är oerhört tacksam över att få nya.

Aladdinask av farmor.Redan uppäten....
Sedan fick jag en spegel också som jag glömt bort att fota av någon anledning.Men nu till.....trumvirvel.....

IPHONE!!!! Love uuuuuu!! Jag älskar den verkligen,sedan fick jag gratis nät också av mappa(mamma&pappa),vilket nog är den mest uppskattade presenten.Jag kan surfa var jag vill och hur mycket jag vill från mobilen utan att behöva betala ett öre.Så tack,tack,tack framor,bror och mappa för de fina gåvorna.

Vad fick du i julklapp? Du behöver inte göra värsta bildregnet kanske som jag,men i ord iaf:)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni

Foki & CO ska vara med på nyårsdagen ! :o kl 20.00

2010-12-27 @ 22:50:18
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0