Jag älskar livet!


Idag har jag haft fullt upp hela dagen.En lång skoldag som slutade 10 över 3(tidigt för en fredag)och sedan så stack jag till Liljeholmen med några killkompisar för att köpa julklappar.Hittade lite saker som jag ska slå in senare,men när vi var där så hände lite drama.Skulle ta lite för lång tid att förklara,men som sagt,sedan var jag hemma någon gång vid fem.Då hade familjen beslutat att kvällens middag bestod av hämtpizza,så det var bara att knalla till pizzerian i snön.Sedan så har jag fått lite julstämmning genom att titta på en julfilm.Men jag har fortfarande inte någon riktig längtan till julafton.Lite synd faktiskt.Var så mycket roligare förr^^

(där var min ursäkt till den dåliga uppdateringen...jag skyller på julen.)

Haha,jag är helt fucked up,men roligt har jag;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0