I stockholm

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en bilresa hela vägen från Linköping.Jag har haft två jättetrevliga dagar med min släkt och det var verkligen jättekul att få träffa de.Mormor verkade riktigt glad,speciellt när hon var på väg hem och hade tagit ett glas vin eller två.Och kanske blev det en Whiskey.Eller två...

Haha,hon verkade jättenöjd och var oerhört tacksam över att vi anordnat festen.Kring 55 pers var där,så nog gick det åt mat!Gästerna åt upp ungefär 14 L soppa och 4 tårtor.Så det blev ju 2 tårtor över.Hehe,mums.Men som sagt det var jättetrevligt och för er som missat,så är det nyår ikväll!Yaaay! Nä,jag är faktiskt inte så jättepeppad över det,men vi är ju bortbjudna i år,så det är ju alltid trevligt.Vi får se om partyhumöret stiger om några timmar;)

Grattis i efterskott mormor!♥
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0