Aldrig mer

Jag ska aldrig mer gå på mellandagsrea.Ryser.

Hejsan! Jag vet,jag vet,uppdateringen idag har nått botten.Men,först så sov jag bort halva dagen,sedan var det bara att göra sig i ordning och åka iväg till Skärholmen för att byta ut Lancome-borsten.Men tyvärr så finns inte den här borsten i typ Sverige,så jag bytte ut den mot Eight Hour Cream från Elizabeth Arden och ett läppglans från MaxFactor.Sedan kände jag för att handla lite när jag nu var där.Asså,jag säger bara en sak.Aldrig mer mellandagsrea.Tänker aldrig mer att stå där och fäktas om alla kläder och stå i kö i timmar.Haha,sedan tappade jag bort mamma i folkmassan.Fail.Dock ingen rolig fail.Jag kunde inte ringa henne,nätet var överbelastat.Buhu.Jaja,jag köpte iaf två söta hårrossetter och en jättefint armband+en t-shirt från BikBok.Inget av dessa var på rea,jag vet inte hur jag lyckas.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Eveloni - Hästblogg :)

Familjens kamera är det och den är ny :)

2010-12-27 @ 20:45:35
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0