De senaste Dagarna

Det händer saker hela tiden, här är lite update från veckan.

Jag jobbade i onsdags, jätteroligt var det!

Dagen efter så var det landet som gällde. Där var det korsord, mat, korsord och faktiskt några parti mahjong tillsammans med mamma som fyllde dagarna ute i skogen.

Igår så började vår resa hem mot stockholm och på vägen så köpte jag faktiskt en får-filts-pläd, ja, sånt kan man ju liksom också köpa.
Sedan så påskpysslade jag lite smått med mamma på lördagskvällen, en liten påskkärring och ett hjärta att hänga i riset.

Idag så njöt jag hela förmiddagen i min säng, lika tungt sovande som en björn i sitt ide. Spatserade iväg på en promenad med mamsen i det vackra vårvädret, åt tacos som söndagslunch och sedan så gjorde jag en snabbtur bort till skhlm för att köpa ett par skor som jag gått och sneglat på nu ett tag. Så dessa mintgröna skapelser pryder numera mina fötter, jag lovar, dem är mintgröna i verkligheten.
Det var antingen dessa eller ett par bruna valet stod mellan och jag tyckte väl att ska man nu offra sina små slantar, jag då ska man göra det på nåt stiligt och glädjegivande.

Jahapp, imorn är det studiedag, vilket jag stavar S.O.V.M.O.R.G.O.N.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0