Bloggare

Insperationsbloggar som jag följer, riktiga tips!

Frukostera
- Är en blogg som handlar om frukostar, vilket faller mig i smaken då jag bara ääälskar frukostar. Nya kombinationer varje dag och variation ut i det oändliga!

Suzieq
- Den kvinnliga versionen utav Edward Scissorhands. Hon pysslar, syr och fyndar på secondhand butiker runt om i världen. Reser mycket och är just nu nere i Australien, en jätterolig, personlig och färgglad blogg. Rekommenderas starkt!

Fannylindblad
- Den här tjejen bjuder på helt fantastiska bilder och outfits. Jag började följa hennes blogg hyffsat nyligen, men är nu helt fast. Bilderna är verkligen helt fantastiska!

Egoina och Kenza är ju även stora favoriter och inte minst mina kära vänner.
Har jag glömt någon? säg gärna till och tipsa mig. Jag följer hutlöst många fler bloggar, trust me, men nu blir det lördagsmys med familjen.
Pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0