Marias namnsdag


Började dagen med Gottigottfrukost bestående av havegryngröt, linfrön, mosade jordgubbar, päron, valnötter, solroskärnor och mjölk+en god kopp svart kaffe i min vackra chokladmugg.

Sedan så kom snälle Ralf med en liten gåva till mig, nämligen körsbärblom! Åååh så lycklig jag är, älskar dessa små söta blommor.
Vi hade förmiddagsmöte och sedan så stack jag iväg på ett litet ärende till skolan. När jag kom hem hade söta pappa lagat lunch till mig. Så nu är jag mätt och belåten så här på de sista eftermiddagstimmarna.

Ikväll blir det lite smått firande, filmvisning och gäster tillsammans med djupa skålar popcorn. Många vackra kramar från lilla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0