14/02-12

Happy Valentine's Day!

Längsta skoldagen på veckan avklarad, gjorde ett litet speakerjobb inne i stan och efter det så träffade jag min allra käraste syssling på Robert's Coffee i Östermalmshallarna, där hon jobbar. Fikade tillsammans med far och bror, sedan så fick jag med mig en del annat gott också,vi var ju där när de stängde, hihi. Här kommer lite bilder från dagen:

Började dagen med kanelhavregröt, jordgubbar och mjölk. Det måste inte vara svårare än så för att få något gott!

Snart dags, tummen upp för inspelningsstudio.

På Robert's Coffee. Jag fick en riktig specialare utav min syssling. Nötchokladkaffe med laktosfri mjölk, skummad och vanlig med lite choklad, mmmMMM!! Dör lite svagt innombords.

Köpte lite kaffe med mig hem, nötchokladkaffe och apelsinkaffe. Sitter faktiskt och dricker apelsinkaffe just nu, så fruktansvärt gott!

Köpte färdig middag i matlåda från fiskavdelningen där inne.

Fick ju som sagt med mig lite godsaker hem eftersom att min syssling är väldigt givmild+att de höll på att stänga för dagen, hihi. Macarong, 2 chokladbiskvier samt en kokostopp, glutenfritt in my ♥. Jag har faktiskt fryst in de så att jag kan ta fram en liten goding på lördagkvällen eller vid något lite större tillfälle.

Mysig alla hjärtans dag helt enkelt. Jag fick umgås med alla de jag älskar, i skolan, hemma och på stan. Älskar er alla♥

Hoppas att ni också haft en lika fin alla hjärtans dag som jag har haft, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0