Error

Det verkar finnas ett allavrligt fel på min mobil.Jag har en känsla på att det är så iaf,den konstiga manicken.Haha,nä,den är så söt så.Jag gick upp ca halv 8 imorse och åt frukost.Killarna stack iväg till Boda Borg runt 8 och de lär inte komma hem förrän tidigast 20.Efter frukosten så började jag baka bröd,eftersom att det tagit slut,sedan när brödbaket var avklarat var det direkt till affären för att handla och sedan till bilbesiktningen av mormors bil.Det gick typ bra och nu har vi precis ätit en liten lunch bestående av lite allt möjligt.

Norrlandsbröd,älskar receptet på dessa godingar,mums!
Nu ska vi ut på en liten promenad runt kvarteret,ses!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0