fars hos farmor

Efter att jag lämnat The Lovebirds ensamma hemma med varsin plankstek och en pannkakstårta så stack jag iväg och köpte mig sushi för att sedan äta den i sällskap med farmor. Vi hade en jättemysig kväll tillsammans, vi tittade på en fars på fyran och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon går igenom så mycket just nu min lilla farmor och det ända jag kan ge henne som hon verkligen uppskattar är sällskap, så jag ska verkligen försöka bättra mig och besöka henne oftare.

Sushi! Yumyum, dock är detta en gammal bild, hehe. Den här ovan har jag faktiskt gjort själv, det blir alltid så sjukt gott då. Tips att göra egen sushi, fast det tar lite tid och det är vääldigt pyssligt. Men gör gärna Makirullar om du inte vill få russinfingrar av att hålla på så länge med allt ris i evigheter, haha.

Nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon också.
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0