Nästan Bättre än Google

Hejsan! Har suttit och skrivit lite stödord och gått på en liten promenad helt själv sedan jag skrev senast.Jag vill mest av allt bara påpeka att om jag behöver information någon gång som rör sig innom historia,religon och alla andra SO ämnen,även allt sådant som vad som händer hela tiden.Ja då ska man ringa antingen mormor eller pappa.De bara vet.Hela tiden,de kan verkligen allt! Jag ringde min mormor nyss och frågade vad som hänt i Egypten,varför osv för att få en mer exakt beskrivning.Googlar man så får man inte lika bra resultat,det är bara en massa saker,som man egentligen inte behöver läsa.Mormor står nog mest för allvetande om allt möjligt och historia.Pappa kan mer om religon,geografi och vad som händer.Han är alltid uppdaterad.Alltid.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0